25/7

13 dagar tills jag fyller år. Mer och mer ångest kommer. Jag vill inte bli stor ! Nu tycker ni säkert att jag är fjantig men jag sitter hellre i en sandlåda och äter sand än att tar körkort, ränner på krogen och jobbar! Panik. Men alla måste bli vuxna tyvärr. Tur så har jag en underbar pojkvän som jag kommer åldras med och vara lycklig med. Idag har jag kört till stallet och det gick bra men hatar att alla ska ligga precis bakom en bara för man har en skylt där det står övningskör  på. Inte okej ! Jag vet inte om jag kommer klara uppkörningen och teorin. För jag missar alltid små saker. Så är det på prov i skolan också. Jobbigt. Men jaja. Det kommer när det kommer. Ska iväg och ha släkt middag ikväll för min kusin är nere från täby :) Min andra kusin var nere nu i veckan så vi träffade dom också innan dom åkte :) Imorn blir det och jobba. Nu är det bara två veckor jobb kvar sen blir det ledigt!!!! Har ledigt 2 veckor innan skolan börjar. Det blir mindre pengar men känner att jag behöver vila ut mig för dom här tidiga mornana sliter ut en som bara den. Men ha en fortsatt bra söndag!

// Victoria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0