Nothing to lose

Sitter och håller på med powerpoint. Hatar att göra powerpoint! Vi ska ha någon redovisning på tisdag men den kommer inte bli av för att jag får inte in bilderna från kameran till datan! Surt...

Jaja helgen är snart slut. Väldigt tråkigt men snart är det ju lov som tur är ! :)
I fredags så fick jag ett spikbläck (stavning?) i ögat. Nu undrar ni säkert vad är det? Det är en liten metall sak som man har när man ska sätta ihop ramar och så. Matilda skulle spika fast en sån i sin ram men den flög i väg och jag fick den i ögat. Jag blev så himla rädd så jag började ju gråta så klart! Så typiskt mig! Och så står man där och maskarnan bara rinner haha vackert! ;) Men det var inte så farligt iallafall. Jag, Sussie och Matilda åkte ner till akuten och kolla i fall i fall. Vilket var tur för jag hade en liten lite typ av spricka i hornhinnan. Men har fått grejer så det ska läka. :) Och det börjar redan blir bättre så:)

Kanske skriver senare!

Puss på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0