Wolfman

Idag har jag först varit med fröken Matilda ! :) Vi skulle göra en skoluppgift. Haha. Vi gick in på Ica och kolla runt en massa sen sa vi att vi var klara sen gick vi till Märtas för att fortsätta. Haha där gjore vi inte så mycket mer än att äta pannkakor och kakor! Mums :D Sen blev det en sväng på stan. Huhuhu säger jag bara... Hitta en massa snyggt ! Inte bra, inte bra. Vill ha allt snyggt jag hitta idag. Men det kommer nog inte bli så :( Buhu. Sen drog jag in till stan igen för att träffa Stoffe. Det var länge sen men kul att få vara med dig. :) Vi såg Wolfman. Trodde att den skulle vara jätte läskig men det var riktigt bra! :) Och tack för bion! :)

Nu blir det nog snart ner till sängen och lägga sig och läsa lite :)
Snart är lovet slut vilket är jätte tråkigt! Men jag tycker att detta lov har varit rätt segt jämfört med andra lov, vilket är bra! :)

Ha en bra fortsatt kväll! :)

// Vic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0