Full fart

Skrev precis ett inlägg men tror ni inte att jag glömmer att spara det då? Haha jag i ett nötskal. Denna vecka har gått fort. Är nästan inget i skolan för vi är nästan klara med allt. Så varför kan vi inte få sluta tidigare och varför måste dom sätta betygen så sent? Vi kan ju få sluta 2-3 dagar efter studenten. Ja om en vecka är det ju studenten. Vad roligt ! Vet att några är nervös inför vad som komma skall. Men allt löser sig med tiden även om det tar tid, men det ordnar sig alltid ! Eller hur ? Har precis varit ute och kört med pappa och det gick jätte bra! Så jag lyckas nog ta körkortet till jag fyller år ! :)
Idag var lilla Melwin och mamma Angelica och Pappa Jim här och fikade :) Säger bara mosters lilla gullegris! :)
Jag var den som besökte dom mest på BB kan jag tala om ;) Men om man är så söt som han är så måste man ju få träffa honom och gulla med honom :)
Idag har jag och älskling rensat och fixat. Varit riktigt duktiga faktiskt ! :)
Nej säg till mig att jag måste plugga nu ! Har tre grej kvar bara på den här termin sen är det i höst man får börja plugga igen. Tur att det är ett tag kvar !

Här kommer lilla sötnosen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0