Hem inte ljuva hem

Man brukar säga borta bra men hemma bäst. Så är det inte just nu. Kom hem igår från Mallis. Det har varit skönt där inte så mkt sol men lite iallafall. Jag vill vara där istället för gotland. För nu är det en massa massa plugg som måste göras plus att det är dansuppvisning idag kl tre. Ska bli roligt att uppträda med barngruppen men inte med bodyjamgruppen för dansen är skit tråkigt och då lär jag mig inte den. Så jag kan inte den!! Så jag kommer förstöra hela uppvisningen, bara så ni vet :) Blä hatar att vara nervös :(

Jaja skriver mer om resan en annan dag.

Kommentarer
Postat av: --

bra show

2010-05-10 @ 17:12:42
Postat av: Vic

Tack :) jag tror jag vet vem du är nu ;)

2010-05-18 @ 21:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0