Äntligen fredag

Äntligen fredag även fast jag ska jobba imorn. Börjar kvart över 6 kanske inte den roligaste tiden men men. Sen blir det att umgås med älskling, hans kompis och min kusin och säkert fler :) Det ska bli roligt :) Igår var jag barnvakt för Melwin i några minuter, sen kom min syster och sen kom mamma och Paul in på stan. Det var mysigt. Sen när Angelica och Melwin hade åkt så gick vi in och hämtade min balklänning. Innan det så gick vi inte på hemtex och där fick älskling lite köpmani han köpte underlakan, påslakan och någon annan som jag inte vet vad det heter. Hehe.
Och när vi var inne på lavé så vill han ha massa ljus så då köpte han tre ljus. Så nu är vårat rum jätte mycket :) Du är bara för söt älskling min :):)

Nej nu börjar jag blir hungrig så skriver kanske mer sen om idag och så :)

Ha en trevlig kväll :)

// Vic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0