En vecka av tomhet

Nu är det en vecka sen du försvann. Det är så tomt. Det känns som du har varit borta i ett halv år, men det är bara en vecka. Alltså en evighet. Det är så tomt speciellt på nätterna och när man kommer hem. Ingen som kommer och biter en i tårna. Din grav var så vacker idag hjärtat. Nu är den ännu finare med ett nytt ljus och en hjärtankras där det står min ängel på. Du är min ängel. Nu är du en riktig ängel. Jag saknar dig mer och mer för varje minut som går. Det är verkligen jätte tomt utan dig. Om jag inte hade mina  nära och kära som stötar så hade jag dött av hjärtesorg för du är/var min lilla bebis. Jag saknar dig knasboll !! Kom tillbaka !!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Det är sorligt när ens djur går bort =/ , än idag saknar jag min älskade Marwin, och det är flera år sedan nu!

Men glöm aldrig att din ängel alltid finns hos dig och inom dig!

Jag brukar tänka att Marwin som är begravd på djurkyrkogården, han är alltid där, han springer ingenstans och vill jag till honom går jag dit för att hälsa på. Han springer runt där och leker med dom andra djuren som också är där, sen att han jagar kaninerna brukar jag säga till honom att det får han inte, samma sak gäller katterna!!!

Försök att tänka på något posetivt samtidigt som det är väldigt jobbigt! Och tro mig, än idag fäller jag tårar såfort jag kör ner på vägen till djurkyrkogården :(.

Ta hand om dig tjejen!

2010-11-21 @ 00:50:38
URL: http://tegelstenenochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0