Framsteg

Ikväll red jag på Saba :) Vi red länge för att vara oss på banan idag :) Och mycket snö var det, så hon fick verkligen kämpa. Men det ger bara muskler så det är bara bra. :) Hon har så ont i en muskel och sparkade nästan när jag tog där så måste prata med min kusin hur jag ska göra. Men imorn kommer ialla fall en som ska kolla på henne så vi får se vad hon säger. :) Vi travade lite också men det var inte så mycket. Men det var mysigt att roda i så mycket snö. :) Det är sån bra snö nu det är inte halt och snön packar inte ihop sig pch blir hård. Hoppas det håller i sig så.
Har även varit och sett på Astas bröder. Så söta så :) Får ta kort på dom nästa gång vi hälsar på :)

Nu ska jag gå och se film :)

// Vic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0