Märkt för livet

Nu har jag blivit märkt för livet. :) Har tattuerat mig, hur stavas det ? :P, ikväll :D Ont som bara den gjorde det men det var det värt. Jag bokade tid i våras i april har jag för mig att det var. Men den snabbaste tiden var just ikväll. Men ville inte att dom inne på studion skulle göra det för har hört att dom inte är så bra? Men Singa vet jag är bra :) Så det fick bli han. Först skulle jag göra ett V på min underarm. Nej det är inte bara för jag heter Victoria utan det skulle stå för allt jag har gått igenom i mitt liv med min diabetes. För er som inte vet det så har jag haft diabetes i ca 17 år nu. Och det har haft sin med och mot gångar. Men min hund blev överkörd som ni vet om ni har läst mig blogg innan lördagen den 13/11-2010. Och då ändrade jag min idé och tänkte skriva in hennes namn eftersom hon betyder så otroligt mycket. Det var en hund ja men hon betyder mer än min pojkvän/sambo så då kan ni bara tänka er. Ett djur kan betyda mer än en människa. Så nu skrev jag asta <3 istället.


Ni får tycka vad ni vill men jag är jätte nöjd :) <3

Här kommer en bild på bebis grav. Den är så vacker <3<3

<3<3

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej tjejen!



Jag tycker din tatuering var jättefin! Inget fel alls i att tatuera in hennes namn. Jag vet hur det känns att förlora ett djur och det gör så fruktansvärt ont. Jag förstår dig verkligen, mina katter betyder så mycket mera för mig än någon annan. De har fått sin betydande del i mitt liv genom motgångar och framgångar. Så jag tycker du gjorde absolut rätt i att tatuera in hennes namn. Jättefint! kram

2010-11-27 @ 17:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0