Snö i mängder

Igår hade Asta namnsdag. Grattis i efterskott hjärtat<3 Och det var ett år sen igår vi fick hem henne för första gången. <3  Har inte haft tid att skriva eftersom det är första andvent idag och då brukar det vara en stor julmarknad i centrum i Visby. Och alla UF företag står och säljer där. Så mitt företag har ståt där från kl 9 till 17.30 idag och frysit som bara den! Så hela helgen har varit att förbereda inför idag. Nu är jag helt slut kan jag tala om. Men vi sålde mycket mycket mer än vad vi trodde att vi skulle. Så det var riktigt roligt. :)
Var förbi bebis grav igår och tände ljus och skulle sätta dit rosor men vasen hade frysit så fick ta med den hem för att tina upp dom gamla blommorna. Hehe. Får åka till henne imorn på dagen och fixa lite. :)
Imorn ska jag hjälpa min syster. För hennes son ska fotas imorn och då ville hon ha hjälp. Det ska bli roligt. :)
Jätte roligt att ni börjar kommentera och att det är fler och fler som börjar läsa min blogg. Tack !! :) Blir glad att se att det blir fler och fler. :)

Nej nu ska jag gå och sova. Det har varit en jobbig dag idag. Ha en fortsatt trevlig advent ! :)

// Vic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0