22

Idag har jag hunnit med mycket. Idag beställde vi alla grejer till UF. Det gick nog på en hel del :P Sen åkte jag iväg till gymmet och va gymvärd. Jag trodde inte att det skulle vara så mycket folk som det var. Jag var där mellan 11-13 och det var halvfullt. Micha och Matilda kom förbi och tränade lite. Det var skönt för då hade man någon att prata med och tiden gick fortare. Sen så fick jag mycket hjäp av en herre som också är gymvärd. Han var riktigt trevlig och snäll. Han ska hjälpa mig på tisdag och gå igenom alla maskiner så jag lär mig. Det är väldigt snält av honom. :)
Sen så åkte jag hem och åt och hjäpte till och fixa älskling bil för han besiktade den idag och det var inge fel på den. :) Sen hade jag matte prov. Trodde att det skulle vara mycet svårare än det var. Men bara för det så får jag väl inte G :P Men vi får hoppas :)
Sen åkte jag och baby in på stan och fikade :) Mys mys. Och nu sitter jag,älskling, angelica, mamma och melwin framför tv :)

Ikväll vet jag inte vad som händer men ska umgås med baby iallafall :)

Ha en bra dag :)

//vic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0