Bara dom bitchiga

Nu är jag riktigt riktigt trött. Gick upp "tidigt" i morse, vid nio alltså, för att vara barnvakt medans min syster var på familjegympa på friskis. Och sen var jag gym värd efter det i två timmar och jag gjorde inget där förutom att glo på alla som tränade. Vet faktiskt inte vad man ska göra som värd? För man kan inte börja prata med dom när dom tränar, då stör man dom. Och det vill jag verkligen inte. Så förstår egentligen inte varför vi ska vara där. Det är ju aldrig någon som frågar heller så. Men det kan ju bero på att dom som tränar kan mer än mig. Hahaha.
Igår var jag och älskling som sagt ute hos hans morbror och fikade. Det var riktigt trevligt. Och vi fick träffa lilla snyggingen som har blivit så stor nu. Han busade hela hela tiden och log hela tiden. Så söt !! :)
På kvällen så åt vi pizza med Adam och sen sjöng vi lite singstar och grabbarna spelade fifa medans jag typ halv sov. Haha. Sen gick vi till hamnplan. Det var inte så mycket folk när vi kom dit men sen kom det mer och mer. Det blev bara roligare och roligare. :) För alla roliga folk kom väldigt sent. Det var bara dom bitchiga som var där tidigt. Hu på dom. Alltså inte vi ;) Haha. Men det var en lyckad kväll :) Det får göras om snart !
Och nu har jag pluggat till vårat kemi prov vi har på tisdag och min hjärna kommer snart explodera för jag har lärt mig en massa nytt. Hihi. Just det vi var vid Pauls farmor nu i eftermiddag/kväll och firade henne. Hon blev väldigt glad för blommorna och lotterna. Och nu har jag gått upp minst 5 kg eller det gjorde vi nog alla. Hihi. Hon lagar så god mat och sen fanns det mkt mkt kakor :D Så jag och Paul gick ut och gick med hennes hund Buster. Han blev jätte glad:) Så söt han är:)


Nej nu måste jag gå och lägga mig , jag somnar snart!

God natt !

// Vic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0