det fanns chokladtårta,marrängtårta,prinsesstårta

Idag vaknade jag upp av att mamma frågade om jag skulle med till stallet, men sen ångra hon sig och sa att jag kunde sova vidare. Men det kunde jag inte så jag gick upp och började tvätta. Och äta frukost faktiskt ! Jag brukar aldrig äta frukost, men idag gick det. :) När kl var lite efter tio så fick jag dra upp min kära man. För han skulle ut till Dalhem på någon avslutning. Så jag följade med honom ut och kollade på när han och en massa andra folk i olika åldrar spelade fotboll. Dom minsta som spelade var så söta :) När dom väl fick bollen så blev dom överlyckliga :) Och så orkade dom så klart inte springa så mycket, men det var så söt så ! :) När dom hade spelat klart så var det tårta. Det var många som hade bakat!! Så det fanns chokladtårta,marrängtårta,prinsesstårta och massa andra tårtor!! Riktigt gott var det. :) När vi kom hem så började jag tvätta ännu mer och sen börja jag städa hela undervångingen, eller så mycket jag kom åt vill säga. Det blir så stökigt när man göra om. Vi håller på att göra om badrummet. Men det blev fint :) Fast älskling och pappa tyckte inte att jag var så trevlig när jag väl höll på att städa. För jag var så grinig för att dom inte hjälpte till. :P
När jag var klar la jag mig i älsklings famn och somnade. Det var riktigt skönt :)

Imorn blir det friskis och svettis. Ska först vara värd på familjegympan och sen ska jag vara värd i två timmar i gymmet. Efter det blir det hem och plugga matte och göra badbomber. Sen träffa Fredrika också :) Det blir nog en roligt dag skulle jag kunna tro :)

Idag har älskling fått en kusin:) Fannie heter hon :) Stor grattis till er !! :) Och välkommen till världen ! :)

Lilla Fannie :)

Här kommer ett lite filmtips ! :)
En riddareshistoria tycker jag du skall se! Det är en film som ut spelar sig på medeltiden men dom använder "ny" musik, typ rock musik osv. Det är riktigt bra! :) Den gick på TV4+ ikväll nämligen.
Hoppas du och kommer tycka om den lika mycket som jag göra :)



Ni får fortsätta att ha en trevlig kväll! :)

// Vic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0