Full rulle

Det har varit dåligt uppdatering idag. Det har varit full rulle idag. Upp vid nio för att åka till skolan vid tio för att bygga på huset till tolv. Sen in på stan och äta med Matilda. Sen hem och hämta matte böcker. Tillbaka till skolan och ha matte i 40 min, Sen hem och sen till stan och göra några ärenden. Sen åkte jag och mamma till hästen. Efter det hem och klä om och sen ut och äta med Pauls familj. Vi år filéfrossa på torgkrogen. Mums! Jag gick nog upp en hel del ;) haha. Tack för en jätte trevlig kväll!! :) Sen var syrran hemma när vi kom hem så vi sjöng lite singstar. Riktigt roligt ! :)

Imorn blir det stallet,stor städa och umgås med älskling:)

Nu kan jag inte hålla ögonen uppe, Sov så gott !!

10 månader och 3 dagar

Kommentarer
Postat av: eemmapeemma

söt bild!

2010-10-16 @ 18:54:35
URL: http://emshiie.blogg.se/
Postat av: Vic

Tack tack :)

2010-10-16 @ 22:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0