Knas

Sista inlägget var skrivet av min pojkvän. Han kan va lite knasig :) Men jag älskar dig ändån ! :)
Dagar har bara försvunnit för det har hänr så mycket. I fredagas när jag var på stan med Michaela för att hämta våra UF grejer så ringde mamma och sa att när Johanna kom till stallet så stod det två hästar i hagen. Så mamma skickade sms till stall ägaren och frågade. Vi visst att det skulle komma en tjej som skulle komma och kolla på stallet. Men tydligen var det ett missförstånd att hon fick ta dit hästarna i fredags. Jag blev lite sur eftersom min låne häst skulle komma vid åtta på fredag kvällen. Eftersom det blir för mycket med tre nya hästar för våra andra hästar.  Men det gick bra sen när Saba kom. Hon var väldigt stressad när hon kom men sen lugnade hon ner sig. I lördags skulle Saba få behandling men vi fick avbryta den för hon kunde inte lugna ner sig. Den här helgen har jag nästan bara varit i stallet. Hehe. Ska till stallet sen idag och har redan varit där idag. Men ska fråga fredrika om hon vill och gå ikväll känner att jag behöver röra lite på mig. Bilder på dom nya hästarna kommer. För Paul har min data så kan inte ladda upp bilderna nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0