lager157

Nu har jag köpt två byxor från lager157. Riktigt bra hemsida :) Dom har inte så mycket men det är jätte billigt. :) Byxorna kostade totalt 500 kr och det är helt okej för två byxor. :)
Melwin är ännu här och han mår inte alls bra :( Han har feber så han är jätte gnällig. Han har fått en spruta idag och av den kan man få feber. Tycker så syn dom lillen :( Idag fyller han hela 4 månader :) Mitt lilla hjärta :) För er som inte vet vem Melwin är så är det min syster son/ mitt fadder barn :)
Snart ska jag,älskling och Asta åka och hyra film och sen åka ut till lummelunda och bara ta det lugnt :) Mys pys !!
Imorn blir det att rida en sväng på banan, bada med baby och min systerdotter Alexandra :) Och på kvällen så ska hela familjen på 40-års fest. Det är min faster som fyller år. Hon fyller idag. Grattis !!! :) Men jag vet inte vad jag ska ha på mig :O Men det får älskling hjälpa mig att välja ut. Han är riktigt duktig på det :) Älsklar dig !! <3<3

Nej nu ska jag gå och packa ner lite kläder.


Ena paret :)


Dom andra :)

Ha en bra fredags kväll :)

//Vic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0