Regnig söndag

Idag har det varit riktigt tråkigt väder. Regnat nästan hela dagen och varit allmänt grått och trist. Idag har jag prov ridit min kusins häst Saba. Det gick riktigt bra. Så det blir att vi ska låna henne i några månader :) Det ska bli skoj :) Min kusin har tyvärr inte tid med henne så hon blev glad om vi kunde ta henne och pyssla om henne. :) Så jag hoppas det ska gå bra ! Hon flyttar in i vårat stall på fredag kväll. Jag vet att ni tänker att jag borde bry mig om min häst men mamma ska fokusera mer på honom så ska jag fokusera mer på henne. Eftersom jag och mamma har kommit fram till att jag och Oliver klickar inte när vi ska rida. Jag älskar den hästen över hela mitt hjärta och tycker om att stå och pyssla med honom men ridningen funkar inte så bra. Det kanske kan bli bättre om man får turas om och rida på olika hästar :) Vi får se hur det blir :)
Igår var jag, Paul och Alexandra min systerdotter och badade på Solbergabadet. Alexandra kunde inte simma så vi försökte lära henne lite och tillslut kunde hon simma själv med en flyttgrej runt magen. Så duktig tjej :) Sen kom två tjejer från hennes dagis dit så dom busade en massa i vattnet. Det tyckte hon var jätte roligt :) Sen så var vi på min fasters 40 års kalas :) Det var jätte trevligt :) Det var en massa folk där :) Mina kusiner från Täby var nere. Det var roligt att träffa dom :) Jag och Paul och två till kom på delad 1 på tipspromenaden. Snacka om vi blev chockade. För vi kunde inte någon av frågorna så vi chansade på alla. Men det lönade sig. :P Det blev en lyckad kväll :)

Imorn blir det att jobba. Vet inte hur jag ska orka men får väl hem och sova efter jobbet. Hehe.


// Vic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0