stress

Har inte orkat skrivit något för är så stressadöver UF,vårat hus (som vi bygger) och matte provet och annat skit. Så tack älskling och jocke att jag fick prata av mig igår. Det kändes mycket bättre efteråt!! :) Inte lika stressad. Men imorn blir det ett moment mindre iallafall :) För då ska vi ha redovisning på vårat hus, så vi får slippa det någon gång. Så man kan få fokusera på UF. Hatar faktiskt UF. Det är en sån pass stor kurs och man bli tvingad till det. Fine om vi inte hade haft arktitekturen, för både uF och a tar sån tid på fritiden. Jaja det löser väl sig. Om två dagar är det lov! Fy vad skönt men nackdelen är att jag ska jobba hela lovet :( Jag som hoppades att jag skulle få lov i allafall i en dag. Men men behöver man pengar så.. Nej jag är inte ett dugg positiv. Jag blir så när jag är stressad/deppig av skolan. Men skönt att man har bra vänner i klassen som gör det lättare att gå till skolan :)
Nej ska fortsätta med matten snart. Men ni får sova så gott !! :)




Till världens finaste Paul !
Tack för att du inte ger upp och lämnar mig när jag är sur och grinig.
Jag tror på oss till 1000% !!
Jag tänker aldrig lämna dig hjärtat!

Jag ÄLSKAR DIG !
/ Bara din Victoria


Jag skrev en lapp till älskling igår och det stod det här och han blev så glad så han ville att jag skulle lägga upp det på bloggen, så att alla ser att jag är hans. Haha han är söt han :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0