Suck och stön

Jag tror jag blir galen !! Jag hatar UF till 100000000% Fan ta dig som har hittat på det! Du trodde väl att det var smart att man kunde få starta ett eget förtag under sin skola gång. Ja visst jag förstår men då ska man bara ha UF !! Om dom frågar vad jag tycker om UF sen i slutet så tänker jag säga att det är skit faktiskt. För det går inte och ha en massa ändra ämnen också. Det är klart vi blir skoltrötta. Förlåt men blir så irriterad att man måste göra så mycket på sin fritid :( Som tex imorn ska vi till banken. Liksom på lovet? Och sen så han som har hand om våra pengar som vi skulle få av något företag svarar inte på mitt mail. Lärarna har ju dock inte lov så ta och svara för fan! Vi behöver pengarna nu för våra grejer har kommit och vi måste betala dom !! Du är då en väldigt dålig lärare. För det var samma när vi hade dig i två du svarade aldrig på mail. Det är så kul för lärarna tjatar att vi inte läser tjelvar men det gör ju inte ni heller !!!

BLÄ PÅ ALLT NU ! GOD NATT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0