Vi gjorde inget speciellt

Igår så var jag vid doktorn och skulle kolla upp några leverfläckar som sitter i ansiktet. Men jag får tyvärr inte ta bort dom, för ärret kommrt bli fulare än vad leverfläckarna är. Men gud vad kul för att läsa det här. Haha. Igår var det en hel dag med älskling. Det var riktigt skönt :) Vi gjorde inget speciellt vi bara va :) På kvällen var jag och Asta på våran sista gång på unghundkursen. Det gick helt okej :) Vi fick diplom ;) Hihi. Vi har lärt oss väldigt mycket på dom här gångerna och fått en fin kontakt. :)
Idag hade vi vårt första prov. Det var kemi prov. Först var det jätte lätt men sen dom sista frågorna fattade man ingenting. Men vi får se hur det gick :) Jag gjorde mitt bästa iallafall :)
Och idag hade vi UF möte med våran lärare och nu har vi kommit på en jätte bra idé :) Riktigt skönt eftersom vi har haft problem och komma på något att göra. Men nu är det löst :)

Imorn och på torsdag är jag "ledig". Det är någon mässa onsdag och torsdag så vi har inga lektioner och jag ska vara på mässan på torsdag kväll :) Men  vi ska bygga på vårat hus under onsdag och torsdag. Vi har en uppgift att bygga ett hus på arkitekten (stavning?).

Nu ska jag kolla på paradise hotell eftersom det är en gotlänning med. Brukar aldrig se på det annars ska ni veta :P

Ha en bra kväll :)

// Vic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0