Det här saknar jag.

Min hund Asta. Jag saknar dig gumman. <3 Tänker på dig dagligen. Det är jätte tomt utan dig! Det är hål i mitt hjärta för att du inte finns här. Vi skulle ha ett helt liv tillsammans och inte bara ett år. Utan 15 år tillsammans. Nu är du i himmlen och jagar katter. Men hade hellre viljat ha dig här i min famn just nu. Du var en vackraste som fanns. <3 Men en dag syns vi igen. Lov att vänta på mig och lova att vi får vara tillsammans i all evighet där uppe. Jag saknar dig så mycket så jag sitter och gråter nu när jag skriver det här. Kom tillbaka mitt hjärta. Du var min allra bästa vän!! Jag älskar dig nu och föralltid Asta!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Dagen innan du försvann från mig :(


Världens finaste <3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0