Glad !

Idag är det en jätte bra dag! :)
Solen skiner för fullt. Det är inte jätte varmt ännu men det kommer nog bli det mot eftermiddagen. Har hunnit med att skriva prov idag. Ska tillbaka till skolan sen och ha sista lektion. Men sen är det lov :D Som kommer bestå av att jobba. Men det är bara bra! Bra träning inför isommar då man ska jobba hela tiden förhoppningsvis. :) Igår fikade jag med min underbara barndomsvän Michaela! Det var riktigt skönt att få träffa dig. :D Tack så mycket gumman :) <3
Idag så ska jag träffa Fredrika vi ska ta en glass på hamnen  i det härliga vädret. :)
I helgen ska jag jobba så får se om jag kommer bloggar något. Men som ni har märkt bloggar jag bara lite då och då. För det har inte funnits tid till det. men allt börjar lugna ner sig nu och det är riktigt skönt :)

Men ha en underbar dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0