Lång ledigt

Påsklovet är nästan förbi. Har jobbat sen i lördags så nu är det dags för lite lång ledigt! Har varit fin varje dag nu. Det har varit riktigt skönt. Men har ändån varit lite deppig för jag får inte hålla på i mitt trädgårdsland. :( Vi ska sälja huset för er som inte vet och då är det ingen idé att hålla på där. :( Tycker det är jätte tråkigt eftersom jag tycker om att så och plantera. Menn ska ut till Asta imorn och göra fint och planera hur jag ska göra hennes begravnings skylt. Så då får jag pyssla lite utomhus. Annars i påsk ska jag bara ta det lugnt och ladda upp batterierna men på lördag ska vi på Boda borg med klassen så hoppas det blir roligt. :)

Vad händer ikväll då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0