Det var ett jävla spring

Ja precis det var väldigt mycket spring upp och ner till tvättstugan. Typ genom svettig? Vad mysigt de lät. Det är en nackdel att bo i lägenhet kan jag tycka. Att tvättstugan är lång bort och det blir väldigt mycket ränn upp och ner. Själv tycker jag det kan vara kul att tvätta. Ja jag vet inte varför men så är det. Men nu är tvätttiden slut och nu väntar jag bara på att det sista ska torka. Sen blir det åka till Oliver och pyssla om han. :)
Sen ikväll ska jag äta godmat hoppas jag? sen ta ett lång bad och skrubba mig ren från topp till tå. För jag känner mig verkligen som en loddis just nu. Kanske ska pröva på att läsa en bok som väldigt många gör i badet. Har aldrig förståt grejen men lika bra att pröva på. Och tända lite ljus ska jag allt göra. Mys mys! :) Resten av kvällen blir typ att se på Buffy eller en film för jag har inte så många avsnitt av Buffy kvar och jag är inne på sista säsongen:( Jag sitter och väntar och väntar på att de ska släppa mer avsnitt av säsong 4 av True Blood. Tror ni jag har väntat länge eller ? Jo! De började släppa den när den släpptes i USA men de släppte bara två avsnitt så har väntat jätte länge nu :( Haha ja jag är väldigt knasig idag. Men ni som känner mig vet att jag är det :)

// Vic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0