Fika dags

Sitter och väntar på att mitt fika ska tinna. Tinna tänker ni, jo vi har en massa kvar sen jag fyllde år i frysen. Så om ni är fika sugna bara komma hit!
Idag har jag varit ledig. Har hunnit med att köpa ben till hundarna, då det kliar så mycket Hugos tänder. Varit förbi min syster. Min systerdotter ska börja förskolan nästa vecka som hon har skolasin på dags i dag. De var där i två timmar och det hade gått bra. Hu så stor min lilla tjej börjar bli!
Sen har jag även varit förbi arbetsförmedligen idag. Det tog ju sisådär två min. Skulle skriv in mig nej med så skulle man göra det hemma först på deras hemsida. Och det tog ju två sekunder. Så måste dit nu inom två veckor igen! Vf kan dom bara inte skicka ut till alla som slutat skolan om hur man gör och allt. Fattar nada.
ikväll tänke jag iväg och sola lite. Det kommer nog blir lite blogg paus nu några dagar men vem vet jag kan slänger in något inlägg då coh då så håll koll!

// Vic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0