Glass

Kom nyss hem från hamnen. Jag, Paul och Tim har varit och ätit glass. Riktigt riktigt gott ! Har inte alls ätit mycket glass i sommar. :( Har ju inte gjort något alls i sommar så... Nej nu ska jag sluta vara en sån gnäll tant :) När jag kom hem från jobbet så storstädade jag badrummet. Det blev riktigt glansigt och fint. :) Rikttigt nöjd! Hemligheten att få handfattet och toalettstolen fin är att använda tvättmedel, alltså tvättmedelspulver. Det såg jag på ett tvprogram en gång och det funkar verkligen! :)
Ikväll ville mamma att vi skulle köpa någon mat och sen sätta oss någon stans och äta eftersom det är så fint väder. Det vill jag men vi vet inte vad vi ska köpa för mat. Haha.
Vad ska ni göra ikväll? :)

// Vic

"En tönt alltid en tönt"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0