Höstkänslor?

Man brukar säga nu har jag vårkänslor men nej nu får vi säga höstkänslor. Nej det är inte jag som har det utan min litte plutt Hugo, tror jag? :P Han var med ute i stallet och jisses vad han sprang han tyckte det var riktigt härligt. Vill kunna ha han mer lös men vågar inte eftersom det är vägar överallt plus att det finns dumma fåglar överallt han vill jaga. Så någon som vet en skog/fält på Gotland som inte ligger nära en väg eller där det är mycket folk?? Skulle bli jätte glad om någon visst något ställe. Vill kunna träna att ha han lös och så att han får springa lite fritt. :)


// Vic

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kom ut till oss i väskinde när vi bor där så kan han springa i trädgården :-) Ni är alltid välkomna :-) bara han inte äter upp mina katter :-P <3

2011-08-26 @ 23:04:46
URL: http://sandrablixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0