I need you close


Har precis bakat hallongrottor. Första gången faktiskt. Hoppas dom går att äta bara hehe. Snygga blev dom inte men men. Väntar på att sista plåten ska bli klar sen ska jag ta mig ett bad. Det behövs verkligen! Imorn är det full rulle igen. Jobba, ska jobba själv för mamma är sjuk. Plus för mig för jag får mer timmar. Men kan vara lite jobbigt och tufft men det går nog. :) Sen blir det handla tills fredag  då när tjejerna kommer hit. :) Sen har vi tvätt tid imorn, ska baka mer och sen städa. Haha kommer nog vara rätt död imorn. Så om det blir någon upptadering det märker ni!
Jag skriver typ bara vad jag gör och så. Men vad vill ni läsa om? Är nyfiken. Vill ju att ni ska vara nöjda :)

// Vic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0