Liten flicka blir en dag äldre?

Man brukar ju säga att när man fyller år blir man ett år äldre men egentligen blir man ju bara en dag äldre. Hihi. Ja så jag fyller hela 19 år imorn. 08:35 om man ska vara exakt. 19 är verkligen inget speciellt. Bara ett mellanting. Plus att nu räknas man verkligen vuxen för alla priser blir dyrare. Typ båtbiljett och så. Inte okej. Jag är hellre en liten jobbig unge än att bli mer och mer vuxen. Visst det har sina fördelar att vara vuxen men det finns betydligt fler när man är liten det är bara att man inte märker de själv. För när man är liten behöver man inte stressa, jobba för att kunna överleva, krav, ansvar ja you name it. När man är en liten plutt så kan man vakna och sen bara ringa en kompis och bara leka hela dagarna. Plus att jag tyckte skolan var riktigt rolig när man var liten, massa bus.
Visst jag kan säga att jag mådde väl inte så bra när jag var liten. Jag tyckte själv att jag var väldigt aggresiv. För jag fick diabetes när jag var 1,5 och när jag var liten var det inte lätt för mina föräldrar att hålla koll på mitt blodsocker 24/7.



// Vic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0