På resande fot

Oj nu är det ett tag sen jag skrev. Men jag har haft semester och varit/är på fastlandet. Jag har varit i de småländska skogarna och hälsat på en vän till mig. Det har bjudits på speedway, varit med i tv, åkt raggarbil (sparris), träffat RIKTIGA raggare till ha varit i A6 i Jönköping. Så jag har haft det riktigt bra och avkopplande. Roligt att se lite nytt och träffa nya folk. :)
Just nu sitter jag på Öland där Paul bor. De andra är i skolan så jag passar på att slänga in ett inlägg nu. Vet inte riktigt vad jag ska göra fram tills de slutar men. Ska nog fixa i ordnings i hans rum det är lite stökigt ;) haha.
Sen ikväll blir det hemma till älskling Hugo och mysa en massa med han. :)

// Vic

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ha så trevligt och hälsa Paul. Ses snart :-) <3

2011-08-22 @ 12:49:09
URL: http://sandrablixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0