Sommar och sol

Nu känns det som att sommaren är här, igen! Riktigt varmt och skönt idag. :)
Kom precis hem från hästen och jag tänkte att vi skulle ta ett riktigt hård och jobbigt dressyrpass men tji fick jag. Den där hästen måste man ju bara älska och hata. Så fort jag tänker göra något typ hårdträna eller ta en lång tur får jag aldrig in han ifrån hagen?! Grym jobbigt må jag säga! Jag har försökt med allt att få in han men har han bestämt sig så har han. Vet att man inte ska ge sig men vad ska man göra när man har kämpa och kämpat pch svetten bara rinner om en? Man tappar suget om man säger så.
Men jaja hoppas jag har bättre "jakt" lycka imorn då.
Ikväll ska jag och Paul vara barnvakt åt Alexandra min systerdotter. :) Funderar på att kanske göra en utflykt eller så kanske åka och bada. Får se vad det blir. Vad det än blir ska jag ta med min systemkamera! :) Glömmer jämt att ta med mig den. Någon som känner igen sig?


// Vic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0