Söndag

Jag sa att jag skulle uppdatera bättre idag men det lyckades jag inte så bra med. Men idag har jag hunnit med att rensa lite mer i mitt rum. Massa tråkiga papper och skolböcker. Jag slängde faktiskt alla mina skolaböcker och det jag hade i våras. Vad ska man ha det till egentligen ? Minnen ja visst men minnen har man väl i hjärnan? Plus om jag ska plugga någon gång i framtiden får jag väl nya böcker och så? Eller?
Nu sitter Hugo på båten och ska åka till sin husse. Det kommer bli så otroligt tomt de här två veckorna han ska vara borta. Så ber om uräskt redan nu om jag kommer vara deppig. Men han är mitt allt.
Ska åka till Oliver nu och rida en sväng sen ska jag ut och äta med Fredrika. Trevligt :) Har knappt varit ute och ätit i sommar. Lite tråkigt men men...

// Vic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0