19 februari 2011

God morgon alla där ute ! :) Eller det kanske är förmiddag för de flesta. Men jag kom hem vid två i natt, eftersom jag jobbade. Jag städade Wisby strand och det tog sin tid men fint blev det ! :)
Solen skiner ute så jag ska tvinga med mamma på en ridtur ute i skogen. :)
Resten av dagen kommer bestå av lite plugg och senare i kväll ska jag och älskling ut och äta med några kompisar. För han fyller år på tisdag. :) Hela 20 år !! Han börjar bli gammal nu ;) Haha nej skoja bara, livet har ju knappt börjat då. :)

Hoppas ni får en jätte bra dag idag ! :)

Kommentarer
Postat av: Marielle

Gillar du sol, bad och värme? Älskar du att bada i havet?



Då tycker jag att du ska kika in hos mig och delta i min senaste tävling. Just nu kan du vinna presentkort till en resa!



Kram, Marielle



2011-02-19 @ 11:45:40
URL: http://elleiram.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0