26

Min rädslor. Japp det är så klart hajar. Jag tycker dom är extremt läskiga. Det är inte att dom är rovdjur och ibland råka attackera människor för dom tror att vi är sälar eller om vi har sår på kroppen. Dom kan känna bloddoft på flera mils avstånd. Men det jag är rädd för det är hur dom ser ut deras ögon skämmer mig något enormt !!! Små och läskiga. Jag kan ens inte se på en bild på en haj utan att börja gråta. Eller jo jag börjar kunna det igen. Det går upp och ner det där. Haha. En hajsort som jag tycker är helt okej är hammarhajen för dom ser mest roliga ut.

En annan rädsla är höjder. Jag klara inte av att typ gå på ett tak, åka lift när man åker skidor, stå på ett berg eller en hög kulle. Men flyga tycker jag är jätte mysigt. Men det är en annan hjöd liksom. Men nej hu för höjder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0