Födelsedagsfirande

Igår när Paul kom hem från jobbet så åkte han och jag och handla. Sen började jag och han laga mat. Vi lagade rotfrukter och fläkfilé gryta. Det blev jätte gott ! :) När vi precis skulle börja äta kom hans pappa och Johanna. :) Så dom fick också mat :)
När magarna var propp fulla började jag göra i ording tråtan. Det blev marräng tårta med grädde och jordgubbar och hallon. Det blev marräng tårta eftersom han inte tål vanliga tårtbottnar. Det är ägg i dom och det tål inte han. Men det blev jätte gott. Och så hade vi vanlig prinsesstårta också för han hade köpt med sig en tårta till jobbet och det blev över.
Så det blev en massa gott gott igår :) Hoppas du blev nöjd med din dag gubben :)


Älskling :)


Massa goda grönsaker :)


:)


Pappa, Mamma, Torgny och Johanna :)


En trött älskling :P


Jag och Hugo :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0