För vi har tagit studenten tra la la la la

Inte riktigt men om exakt 3 måander och 16 dagar tar vi studenten !! :) Roligt med läskigt. Nej men det jag ville säga är att jag har hämtat ut min studentmössa :D Den var jätte fin ! :) Fast jag och Matilda blev lite oroliga när vi hämtade ut dom för det stod att vi gick på Richard steffen och det gör vi inte utan vi går på Christoper Polhem. Men det gjorde inget för texten på mössorna var rätt. :) Men vi blev lite besvikna för vi fick inte våra studen kläder vi har beställt. Så jag hoppas vi får dom snart så man kan få andvända dom. :)




Kommentarer
Postat av: Kamillaveronica

Åh! jag vill ta studenten igen!! Det var en såå mäktig känsla!

2011-02-25 @ 11:59:13
URL: http://kamillaveronicas.blogg.se/
Postat av: Mikaela

ååh, vad roligt!



SV: okej, vad mysigt! jag ska bara ta det lugnt och göra om rummet :)

2011-02-25 @ 20:57:30
URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0