God kväll

Snart dags att gå och lägga sig. Jag börjar bli trött men har inte pluggat klart matten ännu. Vill inte ha matte prov imorn. :( Jag får jämt ångest att ha matte prov för jag är inte så duktig på matte. Jag kan oftast alla formler innan provet men sen när jag väl sitter och skriver provet så försvinner allt. Hur kan det va? Någon som känner igen sig?
Det ska bli skönt att ha det gjort för det är sista provet innan lovet. Man får försöka se det positivt. Sen måste jag komma ihåg och fixa det sista på en av tvälingsbidragen till Uf mässan. Skönt att ha det mesta gjort även där. Det är bara ljus tillverkningen som jag ligger lite efter med. Tänkte göra så mycket ljus jag kan nu innan jag åker iväg så jag slipper göra det när jag kommer hem sen. Jag har hela lovet jag kan fixa det :) Så skönt att det är lov snart !!

Jag skrev förut att jag skulle åka och köpa morötter till hästarna och det gjorde jag. Men det är inte varje dag bilen ser ut såhär :P


Hela baksätet fullt :P

Här kommer några bilder på min älskling :)
Hon är så fin. Längtar till man kan börja rida klokt !!

Lite suddigt för min mobilkamera är inte så bra "/

Nej måste fortsätta plugga nu !!

Sov så gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0