13

Den här veckan började med att jag och Fredrika åkt ut till Lövsta för att ha svetsning. Det var riktigt skoj och läraren var rätt rolig. Sen åkte vi till stan. Jag skulle ha kemi. Hela klassen var där men inte läraren. Utan hon stod borta på norr, där vi egentligen skulle ha lektionen. Men alla i klassen trodde att vi skulle ha den på säve. Haha. Så vi slutade väldigt tidigt. Sen gick jag hem och sov för mådde inte så bra. Sen i tisdag, onsadag och torsdag så har jag varit sjuk. Och idag har jag varit i stallet och sen fika med Fredrika :) OCh helgen blir väldigt rolig tror jag för den kommer bestå av att vara med Matilda och bio, sen så kommer jag och Paul säker att umgås lite. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0