19

Något jag ångrar.. Det är tre saker. Jag brukar inte säga att man ska ångra sig för allt händer av en anledning. Men två saker ångrar jag något enormt. Kan tyvärr inte skriva vad det är, för det är väldigt privat. Men det största jag ångrar i mitt liv är att jag inte tog med Asta hem den dagen. Jag har mått jätte dåligt över det. Visst det kanske var ödet? Försöker intala mig det iallafall. Känns lite bättre då men vem vet. Det är det jag verkligen ångrar mycket att jag inte tog hem mitt hjärta.. Visst det kunde hända här hemma med. Men annars är jag inte person som ångrar saker och ting som jag skrev. Utan jag tror mucket på att man lär sig av sina misstag helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0