2/1

Min kusin har precis varit här och fikat, det var riktigt trevligt:) Men stackarn är så förskyld :( Imorn åker jag, Paul, Carolina och Alex till sthlm för att se disney on ice. Det ska bli riktigt roligt. Ja jag vet att jag är 18 år gammal. Men jag tycker att deras föreställningar är riktig bra och fina. :) Plus att jag går för min systerdotters skull. :) Men nackdelen är att jag orkar inte åka båt bara. För det är så himla tråkigt tycker jag. Och båtarna är så himla trista. Färgerna på båten gör mig depprimerad. Dom blandar gul, grön, blå och röd. Varför inte bara hålla sig till en och samma färg fast i olika nyanser?

Men hoppas resan blir roligt. Tar med mig datan och ska ta bilder. För hoppnings vis finns det något internet man kan få låna på hotellet. Om det finns ska jag försöka lägga in lite bilder. :)

Ha en bra kväll :)

Puss på er

Kommentarer
Postat av: J. -18 och mamma till Julius

Sv: Tack för din kommentar. :) Vad kul att du följer den, hoppas allt är bra med dig :)

2011-01-05 @ 14:11:18
URL: http://alwaysthai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0