23/1

Snart är helgen slut och vardagen börjar. Lite tråkigt med skönt. Imorn är det svetsning igen. Det ska bli kul för det är jätte roligt och spännade eftersom det är helt nytt för mig och det är kul att lära sig. Denna vecka som kommer, kommer bestå av skolan  och plugg för det mesta. Vill så gärna blir av med allt jag har kvar sen innan jul. Så tisdag ska jag prata med alla dom lärarna och fråga när jag kan göra dom olika proven. :) Såklart ska jag rida och vara i stallet också. Jag börjar äntligen få tillbaka ridlusten igen. Det där lät ju som det gjorde. Nej men det har varit så svårt och rida nu när det har varit så mycket snö och så halt. Vi har inget ridhus, utan en ridbana utan tak. Den går att rida på nu och det är skönt att man iallafall kan göra det. :)
Jag försöker lära Hugo att ligga, som jag kanske har nämt förut. Men det går inte alls bra. Vi tränar lite varje dag men han kan ännu inte det. När jag lärde han att sitta så lärde han sig det nästan direkt. Förhoppningsvis lär han sig det snart. :)
Nu ska jag kolla på film.

Ha en bra söndags kväll. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0