24

Något som får mig att gråta är när jag börjar tänka för mycket på Asta. Hon är/var hela mitt hjärta. Hon försvann så fort från mig. Kan ligga och gråta bara sådär bara för att jag saknar den busen så mycket. Jag vet att hon finns här vid mig men jag kan verken se, klappa eller pussa på henne. Det är det som gör mig ledsen och får mig att gråta att jag aldrig mer får se eller röra henne. Hu nu börjar jag nästan gråta.
Jag har börjat även gråta när det är sorliga filmer på sista tiden. Har aldrig gjort det förut och tyckt att dom som gör sånt är lite fjantiga men nu är jag själv där. Hehe. Jag kan även börja gråta om någon annan gråter. Haha. Jag vet att jag är fjantig. Men tårarna kommer bara då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0