7

Min bästa allra bästa vän var min hund Asta. Ja man kan ha ett djur som bästa vän. Hon fanns alltid där och man kunde säga precis vad som helst till henne utan att hon sa det vidare eller dömde en. Det är därför det som var så skönt med henne. Och hon kom alltid när man var ledsen eller ensam. Jag kommer ihåg när jag hade maginfluensa i sommaras och ingen var hemma förutom jag och hundarna. Och jag mådde väldigt dåligt. Och då hoppade hon upp i sängen och hade med sin favorit leksak i munnen och la den brevid mig och kollade på mig och sen la hon sig vid fötterna och så fort jag rörde mig så kollade hon på mig för att se att allt var bra. Åh vad jag älskade/älskar den hunden. Och vad jag saknar henne !!! Det är ingen historia som jag hittar på utan det var verkligen så.
Paul är någon min bästa bästa vän för han kan jag säga allt till plus att han har sett alla min bra och dåliga sidor. Jag har några tjejer kompisar som också är mina bästa vänner och jag kan säga det mesta till er men ni har nog inte sett alla mina sidor. :P Ni vet vilka ni är och jag är jätte glad att jag har er !!! :) <3

Älskling min <3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0