8

Ett ögonblick jag kommer ihåg väldigt mycket var första gången jag träffade Paul. Jag och Michaela körde moppe eller hon körde och jag åkte. Hehe. Vi hade chattat i ca två år innan. Men hade aldrig pratat i real life som dom brukar säga. Så jag var jätte blyg och tyst. Men sen fick vi komma in i lägenheten och där var hans kompis Adam. Och vi började prata en massa och allt slutade att alla låg på golvet och gråtade av allt skratt. Och under den tiden råkade Paul ta min hand och jag blev helt varmt då och glad. Svårt att förklara. Hehe. Det ögonblicket eller handblicket är någon jag kommer komma ihåg ett bra tag. Det var kärlek i första ögonkastet. Allt kändes så bra. Och tills slut så blev det vi två :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0