Duktig flicka

Idag började dagen inge bra. Kom sen till skolan. Och jag hittade inte klassen. Först trodde jag vi skulle vara i våran gammla sal som vi var i höstas, nej för där satt ettorna. Då gick jag till Anki och frågade. Då skulle vi vara där sjöfart brukar vara. Nej för där var det låst och mörkt. Så jag ringde till Matilda men hon svarade inte eller jag ringde henne 4 gånger. Hehe. Så gick till Anki igen och hon ringde till läraren. Då skulle vi vara i studioteket. Hur skulle jag kunna veta det ?! Hur visste dom andra det? Han hade inte sagt något på lektionen förra veckan. :S Tur som det var så kom jag baar 10 minuter sent.
Det är en lite mardröm jag har, att komma till skolan och inte hitta min klass. Jag fick lite panik faktiskt. Det är inte så jätte kul att komma försent till ett prov. Men provet gick bra. Och hoppas det gjorde det också att det inte bara känns som det.

När jag kom hem satte jag mig och räknade matte. Visst är jag duktig ? Sen kom min syster och min systerson så då blev det inte så mycket plugg. För när jag skulle börja skriva på lab rapporten så gick jag ta Melwin, och så klart så somnade han på min mage. Det var så mysigt så han fick ligga kvar där. Det var riktigt mysigt. :) Älskar bebisar. Jag somnade också till. Men sen så började jag plugga igen. Så nu efter två timmar är min rapport klar och inskickad. :) Ritkigt skönt !! :)

Ikväll ska jag och Paul åka ut till min kusinh och fika för hon flyttar imorn till fastlandet. :( Jätte kul för henne !!:D Men kommer sakna henne :(

Ha en bra kväll alla där ute. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0