Favorit minne

Jag har många roliga minnen men så klart så kommer jag inte på något nu. Hahaha. Jo nu kom jag på ett. Hahaha. Det var förra vintern när vi med klassen åkte till sthlm för att gå på möbel mässa i Älvsjö. När vi kommer fram till själva mässan känner jag mig helt konstig och sätter mig ner, men sen när jag ställer mig upp såt svimmar jag nästan och sen så börjar jag bara gråta. Hahaha. Så en av lärarna springer efter en vakt så jag får hjälp av Matilda och läraren till ett rum. Och när vi kommer till det här rummet så ser det ut som ett fängelse. Hahaha. Det fanns en säng och ett handfat. Det visade sig att jag hade lågtblod socker och vi hade stressat så mycket så jag kände inte att jag var låg. Sen när jag hade fått något att äta så sa min lärare att hon gärna kunde köra runt mig i en rullstol. Hahaha. Hon ville så himla gärna köra runt mig i den men det ville inte jag. Hahaha. Det kanske inte låter så kul men det var jätte roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0