Lite frågor om året som gått

Året :
Hur har året 2010 varit för dig ?
Bra och dåligt men mest dåligt
Bättre än förra året ? Absolut inte.
Har du träffat några nya vänner ?
Träffat en hel del folk men ingen som jag har blivit vän med.
Något du aldrig kommer glömma från 2010 ?
13/10 när Asta dog. Värsta dagen i mitt liv.
Har du flyttat under år 2010 ?
Nej.
Har du hittat en ny låt som du älskar ?
Ja.
Isåfall vilken ?
Kommer inte ihåg vad den heter. Hehe.
Har du kysst en främling ?
Nej det kan jag inte på stå.

Kärlek :
Hur har din kärlek varit 2010 ?
Riktigt bra och underbar. :)
Har någon varit kär i dig ?
Haha ja.
Har du sagt jag älskar dig till någon ?
Ja :)
Har någon sagt jag älskar dig till dig ?
Ja :)
Har du haft ett hemligt förhållande ?
Haha nej om jag hade haft det hade jag väl inte skrivit det här?

Sorg/Hämnd :

Har någon i din närhet tagit självmord ?
Ja min farfar. :(
Har någon i din släkt avlidit ?
Ja eller djur men det är som människor till mig.
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven ?
Nej.
Har du varit i slagsmål ?
Nej men har gått i mellan.

Personligt :
Har du gjort något du ångrar ?
Ja
Isåfall vad ?
Att jag inte tog med Asta hem den dagen.
Har du skämt ut dig ?
Ja eller mina kära vänner skämde ut mig när jag fyllde 18 :P
Har du ljugit för en vän ?
Nej
Har du varit ute en hel natt ?
nej
Har du blivit tagen av polisen ?
Nej
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön ?
Ja varje natt.
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön ?
Tror inte det ?

Skola/Fritid :
Vilken skola går du i ?
Christopher Polhem
Har någon varit elak mot dig i skolan ?
Nej
Hatar du någon i skolan ?
Inte hatar men ogillar.
Har du gjort framsteg ?
Ja det tycker jag.
Har du haft alla rätt på ett prov ?
Nope.

Vänskap :
Har du träffat nya vänner ?
Vet faktiskt inte. Inte vad jag kan komma ihåg.
Har du förlorat en vän ?
Ja min bästa vän och fått dåligare kontakt med min barndomsvän:(
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän ?
Ja :)
Har du gått bakom ryggen på en vän ?
Ja jag har gått bakom mina vänner någon gång. Haha. Nej det har jag inte.
Har du många tjejkompisar ?
Inte jätte många men är nöjda med dom jag har :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0