Måndag 3/1

Idag gick vi upp tidigt för att åka med båten till Sthlm. Det hände inget speciellt på båten. Den är aldrig speciellt rolig.
Vårat första stopp var vid mekonomen i Nynäs för en bakljus på bilen var trasig.



Vi åkte vidare till vårat hotell. Vi bodde på Globen Hotell det heter någon annat egentligen. När vi åkte till hotellet somande både jag och Alex. Haha. Hon var så söt lill tjejen så vi tog lite kort på henne.


Vi fick inte checka in för ens klockan tre och vi var framme vid halv tolv. Så vi gick till globen gallerian och åt lite. Efter det gick vi runt i gallerian för att slå igen lite tid. Tyckte inte att dom hade något vidare i dom affärerna förutom på Kicks där hittade två hårinpackningar för halva priset. Det var riktigt bra. :) Så dyrt att köpa sånt annars. Sen när vi väl hade checkat in så gick vi och badade i bubbelbadkaret. Det var riktigt skönt förutom att båda bastuna var grymt varma och badkaret var väldigt varmt också. Så det blev inte så länge.
Vi blev helt trötta efter det så vi vilade lite innan vi skulle på Disney on ice. När vi väl hade hittat vart vi skulle sitta så fick jag en chock. Vi satt jätte högt upp. För er som inte vet så är jag jätte höjd rädd. Så jag höll nästan på att börja gråta och svimma. Jag fick hålla Paul i armen nästan hela tiden för att jag var så rädd. ALexandra som är 5 år hon tyckte inte att det var läskigt att sitta så långt upp. Haha visst är jag patetisk ?


Det ser inte så högt ut med det var det !!
Showen var jätte bra. :)


Det var svårt att ta bra bilder för det var så mörkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0