mat mat mat

Tror ni att jag pluggade förut då? Faktiskt så pluggade jag lite men sen somnade jag. Hahaha. Så kan det gå. Får väl läsa på lite sen istället. Nu så lagar jag mat det blir makaroner ala Victoria. Har inte en blekaste aning om hur man stavar just makaroner. Haha. Men det blir säkert bra. Den innehåller skina eller kalkonskina som vi brukar ha, sparris, brocoli, beasås och pasta så klart. :) Det är riktigt gott det ! :) Inte jätte nyttigt med det går att göra den ännu nyttigare genom att byta ut pastan mot fullkorns pasta, mindre sås och mer grönsaker.
Jag läste på enblogg igår och hon skriver ca  inlägg om dagen. Hur hinner man med det?! Och hon går till och med i skolan. Jag skulle vilja skriva mer inlägg per dag men jag hinner inte. Jag förstår inte hur man hinner i skriva i skolan. Vi har bara raster på tio minuter och det är knappt så man hinner gå till nästa lektion.

Jaja måste fortsätta med maten nu ! :)

// Vic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0