My love <3

Du var den finaste på denna jord. Dina ögon var så underbart vackra, dom var helt svarta men så fina. Du kunde visa känslor och verkligen trösta mig när jag behövde dig. Du kom alltid till mig på morgonen och la dig brevid mig eller på mitt huvud. Jag saknar det något enormt. Varje gång man kom hem kom du farande till mig och började bita mig i fötterna. Det var så otroligt jobbigt men nu saknar jag det väldigt mycket. Saknar allt jobbigt du gjorde. För jag uppskattar det nu.
Den dagen du försvann från mig var den värsta dagen i mitt liv. Men ändån tror jag det var ödet. Vem vet du kanske hade blivit jätte sjuk senare i livet ? Jag saknar dig jätte mycket och gråter väldigt ofta för det är så tomt utan dig hjärtat. Men vi kommer ses igen. När jag kommer till dig i himlen så kan vi busa hela tiden och mysa som bara den. Jag längtar dit. Jag älskar dig min prinsessa <3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0